18 de gener 2008

Avorrir-se es donar un petó a la mort.

Ramon Gómez de la Serna

Amb les paraules d'aquest escriptor vull donar un nou aire on combinaré les meves impressions amb general amb notícies que trobi d'interès; el motiu? és ben simple, llegeixo cada dia 11 medis de premsa digitals, "per sobre, tot s'ha de dir" i tots parlen del mateix, hi ha poques notícies que no surtin a tot arreu o no estiguin enfocades perquè tothom en parli, i això em produeix tedi.
No és pas una crítica als média, des del meu blog vull presentar tots els meus respectes cap als Col·legis de Periodistes i cada un dels seus membres, d'arreu. Més aviat admiro que cada dia surtin les seves publicacions i aquestes siguin llegides malgrat no sempre hi poden afegir variacions, per mi es tot un art no avorrir al lector, art que jo no domino i per tant prefereixo fer aquesta variació al meu blog.
Doncs, sol em queda dir que espero no agafar també tedi a aquesta nova etapa.