01 de febrer 2009

The Killers - All These Things That I Have Done

Totes Les Coses Que Vaig fer

Quan no existeixi cap altre lloc on fugir
Hi ha lloc per un fill mes
Un fill mes
Si tu pots aguantar
Si pots aguantar, aguanta!.
Em vull quedar, vull marxar.
Tu ho saps, ho saps?. No, no ho saps!.
Vull brillar en els cors dels homes
Vull un significat des de la meva mà trencada
Altres mals de cap,
Altres cors trencats
Soc molt més vell del que puc imaginar
I el meu afecte solament ve i se’n va
Necessito l’adreça cap a la perfecció,
No, no, no, no
Ajuda’m si, si tu saps que m’has d’ajudar
Si, oh no em llancis a les flames
Saps que m’has d’ajudar.
Quan no existeixi cap altre lloc on fugir
Hi ha lloc per un fill mes
Un fill mes
Aquests canvis no m’estan canviant
No canvien al noi de cor fred que solc ser
Si, si tu saps que m’has d’ajudar
Si, oh no em llancis a les flames
Saps que m’has d’ajudar.
Tu mateix et deixaràs caure
Si, Tu mateixa et deixaràs caure
Si, Tu mateix et deixaràs caure
Jo tinc ànima, però, no soc un soldat
Jo tinc ànima, però, no soc un soldat
Si, si tu saps que m’has d’ajudar
Si, oh no em llancis a les flames
Saps que m’has d’ajudar.
Tu mateixa et deixaràs caure
Tu mateix et deixaràs caure
Si, oh no em llancis a les flames
Tu mateixa et deixaràs caure
Si, tu mateix et deixaràs caure
Canvi fora!,
És la darrera crida per pecar
Mentre tot esta perdut,
La batalla està guanyada
Amb totes les coses que vaig fer
Totes les coses que vaig fer
Si tu pots aguantar!
Si pots aguantar!
.