14 de febrer 2009

Moby - Why Does My Heart Feel So Bad

Per què el meu cor es troba tan malament?
Per què la meva ànima es troba tan malament?
Aquestes portes obertes

Tres frases repetides que diuen tant son tota la lletra de la cançó; uns dibuixos que recorden lleugerament al Petit Príncep són qui l'il·lustren; però, és cada qual qui li ha de trobar el seu particular significat.
El meu cor, ja no es troba malament, la meva ànima tampoc, vaig descobrir perquè les portes són obertes...
No estic sola en aquest món, però, si.
Els meus problemes sol són meus, però, no.
Quan ploro amb soledat tots m'acompanyen.
Quan ric amb multitud, estic completament sola.
Si algú m'ofenc, es sent ofès tot el món.
Si algú m'afalaga, tothom es sent afalagat.
La supèrbia en vol destruir, però, algú m'ajudarà.
Aquell que em vol ajudar sempre es troba lluny, però, és constant.
Si em tanco amb mi mateixa, ningú em podrà escoltar.
Si crido massa, les oïdes s'ensordiran.
Potser ara no m'enteneu i com a molt us semblaré una pobre nafrada o somiadora... no us capfiqueu, tant sol sé perquè les portes són obertes i el meu cor i la meva ànima ja no es trobem, ni es trobaran mai més malament.

2 comentaris:

Unknown ha dit...
Un administrador del blog ha eliminat aquest comentari.
Martín L. ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.