20 de gener 2009

Desitg pel poble de U.S.A a la nova era Obama

Respir

Amb cada respiració el despertar respiro
Veig quina vida ha repartit en mi
Amb cada tristesa nego
Sento una ocasió dins meu morir
Dóna'm un gust alguna cosa nova
Per tocar, per agafar, per arrossegar-me
Envia'm una llum de guia que brilli
A través d'aquesta vida enfosquida dels meus
Respiro una certa ànima en mi
Respiro el seu regal de l'amor a mi
Respiro la vida per posar-la davant meu
Respiro per fer que respirar
Per a cada home que va construir una llar Una promesa de paper per als seus
Ell lluita contra un flux obert
De mentides i de faltes, que tots sabem
Als que tenen i que no tenen
Com pots viure amb el que vas aconseguir
Dóna'm un tacte una mica segur
Podria ser feliç per a sempre
Respiro una certa ànima en mi
Respiro el seu regal de l'amor a mi
Respiro la vida per a posar-la davant meu
Per veure, per fer que respirar
Respiro la seva honradesa
Respiro la seva innocència en mi
Respiro la seva paraula i en fa lliure
Respiro per fer que respirar
Aquesta vida prepara les coses més estranyes
Els somnis que somiem amb el que porta la vida
Els súmmums més alts poden donar tombs al voltant
Per sembrar les llavors d'amor en la terra pedregosa
Respiro
Respiro
Respiro una certa ànima en mi
Respiro el seu regal de l'amor a mi
Respiro la vida per posar-la davant meu
Per veure, per fer que respirar
Respiro la seva honradesa
Respiro la seva innocència en mi
Respiro la seva paraula i em fa lliure Respiro per fer que respira
(Respiri)